Când vine vorba de publicitate, cuvântul care o definește cel mai bine este creativitatea. Totuși, este foarte important ca această trăsătură de bază a advertising-ului să se îmbine perfect cu diversitatea – “Diversity is the key to creativity”. Aceasta perspectivă diversă a publicității poate aduce numeroase beneficii proiectelor și clienților voștri.

Se poate spune că una dintre cele mai importante ingrediente pentru gândirea creativă este diversitatea. Știm cu toții că echipele diferite produc rezultate mai creative decât echipele în care toți membrii provin dintr-un fond similar. Esența de creativitate  conectează lucrurile în moduri noi și diferite. Pentru a veni  cu aceste conexiuni diferite, aveți nevoie de o serie de diverse perspective. Oameni din medii, rase, religii, diferite, de multe ori văd lucrurile dintr-o perspectivă diferită, așadar, dacă vreți să fiți o companie creativă, aveți nevoie de diversitate. Clientii voștri câștigă atunci când le veți aduce idei mari, îndrăznețe, care reunesc strategia și arta.